Sunday, September 9, 2012

DIA MASIH DI SISI AKU




4 September 2012
tak de benda yg menarik pun pd tarikh nie..
bkn hari lahir aku..
bukan juga hari lahir korg..
rasa nye dlm buku sejarah pun xde catat pe2 sal 4 Sept

actually 4 Sept lepas aku g melaka
jumpa my lovely dovely teyqa..
akhir nya..
tercapai gk impian aku nak jumpa dia..
selepas 5 tahun x jumpa..
still same..
still teyqa that i knew 5 years ago..
i love her..

spent byk masa ngn dia hari tu..
hanya kami berdua..

tengok wayang berdua..
sesat dalam panel room dataran pahlawan berdua.
window shopping berdua..
jalan berkepit tangan berdua..
gosip kat McD berdua..
tidur sekatil berdua..

moments ni semua la yg akn aku rindu nnt..
aku syg dia..
jgn amik dia dari aku mcm yg lain..
please..
....T.T....


5 tahun lepas..
atas katil yg sama..
dia ada kat sisi aku..
time aku sedih kehilangan org aku syg..
sama mcm beberapa ari yg lepas.
still her at my side..

thanx dear..



No comments:

Post a Comment