Wednesday, August 29, 2012

Lain Macam..



ok..
malam ni lain macam cikit..
sbb..
start dari malam ni..
aku dah x
tak dapat stalk lg FB si farid menyuk tu..
tahniah la..
sbb semakain berjaya menjauhi aku..
sbb bff aku dah deactivated FB dia..
so aku xdpt la gune nak stalk farid menyuk tu..

mayb de hikmah nye..
kalau aku x stalk aku x sediy tgk kemesraan dia ngn biha..
erkk???
biha..biha..biha..

maka..
oleh itu..
dengan itu..
aku mengisi masa lapang
(*masa lapang la sgt..td bebel penat drive 1 ari)
dengan mengira jumlah terkumpul duit raya tahun nie..
tahun ni last kot gua dapat duit raya..
tahun depan confirm x dpat lg sbb dah kije..

so..
total aku berjaya kumpul....
jeng..jeng..jeng..
jgn terkejut...
sape ade sakit jantung jgn teruskan baca..
sape ade semput..
sediakan inhaler kat tgn siap2..

anda telah memenangi wang tunai tanpa cek tendang sebanyak..
RM1117
lalalalalala...
sok meyh g bank in kat ASB..
tidak dilupa..
sbb tahun last dpt kan..
aku pon take note la siapa bagi??berapa??
bukan apa..
ni semua mcm sistem barter..
ada tukar-tukar dia nnt tahun depan..
aku lak bg duit raye kat anak2 diaorg..
mcm perlaburan pun ade gk..
byk kau bagi..byk la ank ko dpat nnt..
hahahahaha
cmni pun ade..
mampos aku tahun depan..

sepatutnye...
gua dapat RM1167..
tapi lg RM50 tu short r..
sbb farid menyuk tu xjadi bg aku duit raye..
dulu janji nk bg duit raya RM50..
tp nk wat cmne kn..
tu dulu time couple..
skrg ni sape lah aku..
xsempat raya dh cerai berai..
ptut nye ceraikan r lpas bg duit raye ke..
happy cikit..

(*maaf...)
(*luahan pd perenggan di ats hanya khayalan semata-mata utk memujuk hati..)

ok..
walau bagaimana pun..
(*aku mmg peminat setia penanda wacana)
tidok le semua aku nk melabur ke ASB..
sebahagian je aku laburkan tuk cita2 bawa family travel g Europe nnt..
(*amin...)
sebahagian nye lagi aku nak guna tuk buat kereta..

al-kisah..
niat di hati nak tinted cermin kereta..
tak la nnt sibuk merungut panas-panas dlm kreta..
kalah puteri labuci biru..
eh salah..
kalah puteri lilin..
niat di hati gak nak le pasang spoiler kat kereta tu..
alang2..
hati aku dah spoiled..
biar aku spoiled kn skali kreta aku..
(*lalalalala...xde kaitan..)

akan tetapi..
sejak aku dah jadi janda berhias nie..
ngn kata lain tiada teman lelaki nie..
agak2..
dgn siapa lah aku nak share2 nak tanya2 sal benda nie semua..
aku nie perempuan..
mane la taw sal benda alah nie semua..
taw nampak cantik je..aku nak..
(*this is true for women..mostly la..)
nak tanye abg..adik-beradik semua perempuan..
nak tanye abg tiri..tiang dua sudah...
ade xde kena la tanya2 mmbr2 laki..
diaorg mmg la terangkan bkn main gempak..
tapi..tidak juga bawa aku g kedai nye..
pasni kena la tebal kan muka tanya pada abg2 ipar lak..
tiba-tiba..
secara tak sengaja nie..
bru brapa saat sblum aku taip nie..
teringat lak kat Bani..
dulu time couple bukan main lg syok plan kalo dh keje nak solek kreta..
dah nama kwn ngn budak kaki pomen kreta..
tapi..
tu pun dulu..
skrg ntah pe cerita ntah dia..
(*sorry bani..ina dah dpt balasan yg setimpal..)


ha..
balik semula ke topik yg asal..
oleh itu..
supaya tak nmpak bangang sgt sal kereta ni..
before aku tanye abg2 ipar aku ni nnt...
aku tgah meng"GOOGLE" la sal kreta..
tapi..
macam-macam ada..
makin poning palo den.....@.@.....





No comments:

Post a Comment