Thursday, August 2, 2012

Di Mana Ada Happy...Di Situ Ada Sedih...

I have a new boy..
his name is MOHD FARID BIN MOHD ISA..
he is a POYO boy..

*tetiba rase aku lak yg poyo nk speaking2 omputeh nie..
ok..meyh pendek kn cite..

aku kenal dia awal tahun aritu..
start contact pon melalui FB...
~~~~kita berkenalan dari laman muka buka...~~~~
~~~kau hantar pesanan suruh aku terima kamu....oooo..ooo...~~~~
ok fine bajet najwa latif lak tetiba...

mmg x sangka...
mula2 aku just lyn sbgai kwn baru..
cm kwn2 aku yg lain..
tapi ntah cmne ley sangkut lak..
mybe sbb dia muncul time aku bru kehilangan ex aku..
dia try isi kekosongan tu..
tepat pada masa nye ekk ko muncul..

so..start tu r aku suka kat dia..
sbb xnak pisang berbuah dua kali..
aku siap tanya mak aku ley x aku kwn ngn dia..
ok..very very very happy..
super duper heaven!!
mak on!!
saat tu Tuhan je taw..
mcm tu rupa nye perasaan bila cinta direstui mak bapak..

*ok..dah ley masuk part sedih x??

ari nie dah msuk 2 bulan 16 hari kteorg declare..
xsangka..byk tul dugaan dlm kisah cinta hidup aku nie..
utk yg kesekian kali nye..
hbgn aku tak direstui..
kali ni bkn mak aku..
tapi akak aku sendiri..
(ok dia ni mmbr suami akak aku tu...)

semalam punya happy aku g jb nk jumpe dia jap mlm..
tp...
lain yg jadi..
jumpa just 15mnit yg mostly nye diam...
dia tgk hp..ok tgk TANAH!!
bley kira sebelah tgan la bpe kali je dia tgk aku mlm tu...
lastly xtaw nak watpe dh dia balik..
sedih beb bila ingt dia ckp..
"akak awk xsuka kita kwn..sy xley nak watpe..kita kena stop r.."
oh..my...
pastu...lg sadis..
dia ley gerak balik cmtu jer...
sikit xtoleh blkg tgk aku..
perrgghhh...
hancur sgt...

*lom ditambah hancur luluh bace msj2 org tu kt dia ngn babar...

~~~kau hadir tika ku duka....
dalam chaya di kau menjelma...~~~
~~~kau hilang dlm gembira...
membuatkanku terluka...~~~
*mode jinbara lak kuar....


apakah???
bagaimanakah???
mengapakah???

ok..fine..
he's not the best..
he's not perfect..
i'm agree..
mybe he had so many2 weakness..
(*the weakness are confidential)
but still...dont you have weakness too??
everyone not perfect ok...
who are you want to judge him??
do you think he likes to be like that??
do you know how much he wants to change his life??

please la...
dont look down at people..
bukan nak back up sesiapa..
tapi kata2 kau tu...
wat aku lak pndang rendah pada kau..
kita nie jgn la nak menjatuhkan org yg dah jatuh...

sejarah lepas...
semua orang de sejarah idup masing2...
wlaupon sejarah lepas idup kita indah..
tp kita lom tau lagi sejarah idup kita akan dtg mcm mane..

*renung-renung kan selamat beramal...




MASIH TAK PERCAYA....
BARU NAK MULA HAPPY....
SEDIH DAH DATANG....

No comments:

Post a Comment