Sunday, September 11, 2011

~~~akU naK PENYAPU~~~

mata ku terbuka...
rupanya ak dikejutkn dgn ketukan pintu bilik..
terdengar suara sumbang kakak ku memanggil nama ku...(*ina tomey)
tapi...
bunyi hujan yang jatuh ke bumbung di luar rumah lagi menarik minat ku..
lalu...
ku tarik kembali comforter yang telah menjauhkan diri dari ak sebentar td..
nyaman.....
tiba-tiba...
ak dikejutkan lagi dgn ketukan pintu blik..
kali ini lebih ganas bunyi nya...
"yela!!!ak bangun ni!!!"bentak hati ku...
tapi...
ak x berdaya...

mampus...sampai bila ak nak mencarut nie...

dah r pas2 ak bgun gk..
~~bgun pagi..
~~gosok gigi..
~~mandi wangi..
~~selesa sekali...

benda yg ak nk cite sbeno nya bkn pe yg ak merepek kt ats ni..
sebeno nye..
ak xtaw sape roomate bru aku..
time amik kunci bilik tgk nama dia kat list ak cm xkenal..
bkn mcm xkenal..mmg xkenal...
bila ak masuk bilik...
de benda selubung ats katil...
sah!!!sah 1 geng!!!
geng bangun lambat....kihkihkih...
bila dia juluk kn je muka kuar dr selimut...
mak ai.....
ni org ke hantu...
xcam aku sape...muka total lost detection..
xpela..tggu dia bgun jela ak tgk puas utk 1 tahun...
*makna nye time ak type nie...dia lom bgun lg la yer...

lagi 1 simptom..
dh sampai tp aku mls nk kemas brang...
adui......
tp ak cukup xgemor betol ngn blik ni...
yela..
ari 1st langkah masuk..
habuk dia mak ai...
kesimpulan nya...
AKU NAK PENYAPU!!!!!

2 comments:

  1. oooooo ko kata suara aku sumbang he????tau aku x anto penyapu...hihahahahahahaha...

    ReplyDelete
  2. DAH KENAPA...BKN AK TITO UMA NONIE KE TIME NIE..HUHU

    ReplyDelete