Wednesday, February 16, 2011

ku turut kn kata mu dayu..

1. Bekas kekasih saya adalah :
rmai kot..nak ane 1???

2. Saya sedang mendengar :
bunyi moto lalu lalang tpi blok ak
3. Mungkin saya patut :
makan roti planta ats meja yg dh makin cjuk 2..

4. Saya suka :
bugs BUNNY (de mkne ni)

5.Sahabat-sahabat baik saya:
sume yg bek ngn ak r...
especially geng ronggeng gua r..

6.Saya tak paham :
subjek sem ni..

7.Saya kehilangan :
darah skunk..(period kot)

8.Ramai yang berkata :
pd sy "MENYUK" 2 per???

9.Makna nama saya :
cahaya zalina...
aku pon xtaw..kihkih...

10.Cinta itu adalah :
gila,sewel,crazy frog...

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
nangis...

12.Saya akan cuba :
xbenci org...

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
idup mahupon mati...

14.Telefon bimbit saya :
NOKIA jer...yg pntg touch skrin..hukhuk...

15.Bila saya terjaga dari tidur :
tarik selimut blik...

16.Saya paling meluat apabila :
org bajet+gedik...

17.Pesta/Parti adalah :
time to enyoy wif frenzzz!

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
tupai!!arnab gk r sbb bugs bunny..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
dlm perot mak..xyah pkir n wat pe2...

20.Hari ini :
byk ilang air mata...cuma xjd permata jer...

21.Malam ini saya akan :
tito lewat stdy...

22.Esok pula saya akan :
g class yg pasti blur...

23.Saya betul-betul inginkan :
idup yg bhgia dunia akhirat ngn yg tersyg!

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
tol ke ak bgun awl arini?kn clas cncel...

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
shopping complex tetap di hati...

26.Makanan Barat atau Jepun :
makanan murah...

27.Bilik yang terang atau gelap :
Terang lg bersuluh...

28.Makanan segera adalah :
tidak sihat..tp terdesak sumbat jer...

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
nite papa..mimpi mama..

30.Siapa yang anda mahu Tag?
sape2 yg bce blog nie...

dh bace jmpt 2 try ea...

No comments:

Post a Comment