Sunday, February 13, 2011

baju MU baju KU jua...

sape MU???
sape KU???

baju sape???
baju ape???
warna ape???
harga bape???

ia sehelai long dress merah..
kalo bsuh mlm jgn gntung kt koridor...
kang de yg ingt hantu amoi cina terbang...
hikhikhik...

ia telah berusia lbih 20 thun...
maksud nyer...
b4 ak wujud kt dunia ni...
bju 2 dh muncul dh...

oleh sbb bju ni dh jd warga emas..
so de 1 kotorn pd bju ni mmg xley nk dinyahkan...
kalo korg ingt post ak b4 ni sal nk ilangkn ksan grease...
kt bju ni r...

tuan punye baju ni sbnar nye
MISAH BINTI SURIF
mak nye kpd
NORZALINA BINTI NORDIN
aku la 2...

nk d jdi kn cite bju mu bju ku jua...
smlm de dinner course ak...
so...
ak ngn bangga nye
menyarungkn bju tersebut ke bdn ku ygy slim nie...
huhuhuhu...

wow!!!
merah!!!!

wow!!!
slim!!!

hahahaha...


then...
ak teringt time ak try bju ni kt uma dpan mak aku...
ayt nyer berbunyi begini....

"xsangka mak..rupenyer dulu mak kurus cm ko ek na.."
hehehe...
dia nk kta dia dulu kurus la 2...
coz skrg bdn dia dh x size XS sm dulu...
hikhikhik...

dh kta mak ngn ank...msti r same..
hehehe...

yg lain nye 1 jer...
skrg ak pkai bju nie tuk g DINNER...
tp dulu mak ak pkai tuk g DATING!!!
kihkihkih...

conclusion nye di sini sana situ....

"kalo kita nak taw mcm mne bakal isteri kita bila dah tua,tengok la mak dia."
*cm iklan dafi ngn amani lak..huhu..

bila aku dah tengok mak aku...sejuk hati aku....
sejuk ker????
seram2 sejuk de r...
xmau aku....
kne jge bdn nie!!



No comments:

Post a Comment